2010-07-12

Eu n-am avut dreptate.....



Eu nu dar caracatita Paul se pricepe la pronosticuri :)) WTF is caracatita Paul ? Daca nu stiti cine este caracatita Paul (eu am aflat de ea dupa finala World Cup) puteti sa vedeti aici.
Nu mi-a prea "iesit" nimic la acest mondial : favorita mea, Italia, a plecat inca din faza grupelor acasa iar Olanda, echipa pe mana careia am mers pana la finala dupa eliminarea Squadrei Azzurra a dat gres, astept presa sa divinizeze echipa Spaniei nu spun ca laudele sunt nemeritate dar probabil daca invingatoarea ar fi fost Olanda, presa din lume nu ar fi scris atat despre aceasta echipa.
Nici nu vreau sa-mi imaginez ce ar urma daca o echipa de club din Spania va castiga Liga Campionilor in sezonul 2010-2011 si Campionatul Mondial al Cluburilor.
Acest mondial mi-a atras atentia prin celebrele de acum vuvuzele care pur si simplu m-au disperat, oracolul caracatita Paul de care am aflat prea tarziu (altii probabil au castigat bani din pariuri de pe urma previziunilor acestei moluste-oracol) chiar legat de acest subiect stiti cum sunt romanii, cauta si ei sa contracareze cu ceva autentic si uitati ce au descoperit.
Per total acest mondial a fost unul ciudat pentru mine, cu scoruri neprevizibile, nervi intinsi la maxim din cauza tampenilor alea de vuvuzele rezultate neasteptate doar campiona era vazuta cu sanse mari si nu a dezamagit si fata de mondialul din Germania 2006 cand mi-a iesit previziunea ca Italia va castiga Cupa Mondiala, de data asta am dat gres.

Singurul gol al partidei de aseara de la Johannesburg a fost inscris de Andres Iniesta :


Si cateva poze cu bucuria jucatorilor si suporterilor spanioli :





Niciun comentariu: