2010-07-11

C'mon Netherlands !


In aceasta seara, pe stadionul Soccer City din Johannesburg, va avea loc finala Campionatului Mondial 2010 din Africa de Sud intre reprezentativele Olandei si Spaniei. Meciul va incepe la 21:30 si va fi arbitrat de englezul Howard Webb un arbitru contestat de iberici pe motiv ca i-ar fi dezavantajat in singurul meci pierdut de Spania (0-1 cu Elvetia).
Eu personal sper ca va invinge Olanda deoarece nu vreau ca Spania sa castige toate trofeele posibile (este campioana en-titre a Europei) si daca ar fi si campioana lumii penibilii de ziaristi m-ar inebunii cu laudele adresate spaniei (exista o mare simpatie pt. Spania in presa romaneasca) si i-ar numii pana la disperarea mea : extraterestri, galacticii etc. si ar fi prea sufocata presa de subiecte cu Spania in prim-plan. Olanda nu are nici atatia fani cati are Spania in toata lume asi in aceasta tara (sunt atatia capsunari si fani Barcelona si Real) si asta e un motiv pentru care vreau ca portocala mecanica sa castige CM, imi place jocul Olandei (mai ales mijlocasii care sunt fenomenali : Sneijder, Robben) plus ca imi place muzica olandeza de club Armin Van Buuren, Tiesto si Fedde Le Grand (la concertul caruia am fost vineri noaptea in Heaven Studio Timisoara si poate fi un semn ca va castiga Olanda), imi place aparatura Philips, berea Heineken, banca ING, pictorul Rembrandt si multe alte marci made in Nederland, orasul libertatii, Amsterdam, polderele, cel mai mare port din Europa : Rotterdam, toate acestea ajuta la nevoile de zi cu zi ale omenirii.
Meciul va fi transmis pe TVR 1 dar pentru cine nu poate viziona meciul la tv o poate face AICI !
Hai Olanda !!!!

Niciun comentariu: